Ihmeesti ehdin minäkin lauantaina shoppailemaan, vaikka Purppurataivaan pöydän takana olinkin. Osan olin kyllä tilannut jo ennakkoon ja osan ostin suoraan sieltä pöydän takaa:) Ja sainhan mä tuon ihanan leimapussinkin Taavalta kun olin ollut ahkerana Leimailutaivaan haasteiden kanssa, vielä kiitos!

Nyt kun olen kierrellyt blogeissa katsomassa kuvia Leimailutaivaasta niin huomaan, että siellä oli ollut paljon ihmisiä, joita olisi ollut niin kiva tavata. Siis blogeista minulle tuttuja, mutta en heitä kyllä tunnistanut siinä ihmisvilinässä. Ehkä sitten näemme jossain muussa tapahtumassa tai tapaamisessa:)

EDIT: listaan vähän vielä mikä ostos on mistäkin:) Eli ylhäällä olevat kuvat on ennakkotilaus Paperikeijusta, kuten vasemmalla alhaalla oleva isompi lehtiö. Aivan ihana jouluinen leimasetti ja tuo BG:n lehtiö on Heinikasta. Sitten nuo tekstisetithän on Stempelkelleristä ja kaikki loputhan onkin Purppurataivaasta. Arvatkaa miten kävi, luulin ottavani tekstileimoista sen hää-setin ja minulle tulikin tuo suklaa-aiheinen. No, tarkastin ja oma moka, olin laittanut kyllä ennakkotilaukseen väärän koodin...Näillä siis mennään:)