Kiitos, olen saannut Caritalta ja Anemonelta kivan "The Gorgeous blogger"-tunnustuksen:)

1.)Milloin aloitit blogisi?
 - päätin 2008 vuoden halloween juhlien jälkeen aloittaa blogin ja eka postaus olikin juuri halloweenista 4.11.2008:

täällä eka postaus:)

2.)Mistä kirjoitat blogissasi,mitä kaikkea se käsittelee?
- yleensä kortteja, mutta joskus myös juhlia sekä puutarhajuttuja

3.)Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna kaikkiin muihin?
- se on minun blogini:) joten siis minun näköiseni

4.)Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
- juuri tuo halloween

5.)Mitä haluaisit muuttaa blogissasi

-olen vähän miettinyt "muuttaa" vuodatuksesta pois. Haluaisin myös päivittää blogiani useammin, mutta kun on pakko jäädä aikaa muullekin elämälle:)

 

Olen jälleen vähän nolo ja en laita tunnustusta eteenpäin...